Hänt i veckan

 
 
Lite sen med uppdateringar..
 
Här kommer några bilder från i torsdags då jag, Linda och Buffy gick på hockey. Lyckades med bedriften att ta en öl, röka, kissa och köpa korv och popcorn i sista pausen. Riktigt grymt tycker jag. Försökte även trycka i oss hela popcornen under sista perioden, detta lyckades vi dock inte med. =( LHC vann iallafall villket ju va viktigast.
 
Efter hockeyn åkte Linda och jag in till stan och tog först en öl på Yngves sen gick vi på First aid hejdå-fest och till sist en sväng i på Platå innan jag begav mig hemmåt. En riktigt kul och annorlunda torsdagskväll!
 
Har även hunnit med en riktigt rolig tjej-middag på Kniv & gaffel i lördags med Malin och alla hennes kompisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0