fre-sön

Hej hej!
 
Helgen som var va min jobbhelg.. men hittade på en massa roliga saker ändå. I fredagskväll så va örjans familj här för att kolla på lägenheten och Örjan mamma hade gjort en smörgåstårta som hon hade med sig och det tackar man ju aldrig nej till =) På lördagen jobbade jag och på eftermiddag kom Susanna förbi och jag fixade krull ala Elin på henne innan vi drog till Susse på förfest för att sedan fortsätta in till stan. Det va en skitkul kväll då vi dansade och dansade och dansade...  Sen var det bara att sova några timmar innnan man va tvungen att gå upp och jobba igen.
 
Idag är jag ledig men vet inte riktigt vad jag ska göra, har faktiskt varit ute och sprungit på morgonen och nu sitter jag och försöker tina upp skinkorna och låren. Även om jag är genomsvett i övrigt så blir jag alltid iskall om benen.. jobbigt =) Vi får se vad jag hittar på, det finns ju alltid saker att göra i lägenheten.
 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0