drive

I helgen har jag varit ledig, så himla skönt. Skönt att slippa ställa klockan! Jag hade lovat att skjutsa Örjan och grabbarna ut till Robban på eftermiddagen ja eller eftermiddag föresten vi åkte vid 1 typ för att vi skulle handla, åka förbi Örjans mamma, tanka och hämta upp dom andra. Jag bestämde att jag skulle åka ut till mamma och pappa när jag var klar med skjutsandet som tog typ 2 timmar.. Åt och fikade som vanligt och mamma som är galen i allt vad talangtävlingar heter typ engelska och amerikanska x-factor mm.. Visade hundra miljoner you tube klipp hela eftermiddagen. På kvällen blev det lite förfest hos Clara innan vi drog upp på stan.. Fan vad mycket folk det va som va ute och helvete vad kallt det va=) Men det trotsade vi ju och det blev en skitkul kväll =) 
 
Söndagen spenderades i soffan hela dagen.. illa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0