wake up call

Fick ingen trevlig väckning imorse... Vaknade till lite av att Örjan gick upp men det brukar aldrig göra något eftersom jag vet att jag kan somna om och sova nån timma till. Men imorse, Örjan gick upp och jag hör utanför sovrumsfönstret BAAAAAAA!!!!! Va fan nu då!? Ja just det dom håller på att riva upp asfalt på parkeringen för att sedan asfaltera om KLOCKAN 6.30 på morgonen!!! Wtf?! Började fundera på om vi hade några öronproppar nånstans men alla slängdes i flytten, ska jag ställa mig och skrika på dom från balkongen? Nej tror inte det.. Då kom Örjan på den briljanta idén att jag skulle gå och lägga mig i gästsängen som har fönster ut mot vägen istället. Jo det funkade ju bättre men med tanke på morgontrafiken så hade jag ändå svårt att somna om men lyckades till slut sova nån timma till..
 
Jävla folk! Visa lite respekt mot oss som bor där.. 6.30 är alldeles för tididgt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0