teneriffa

 
Jag tror jag har glömt att berätta att jag och Örjan åker till Teneriffa i början av december i en vecka. Man kan säga att vi bara hänger på Sandra, Jocke, Tess och Dohane.. Villket vi också gör, eftersom vi inte varit med att planerat resmålet så har det på något sätt inte känts på riktigt.. Så nu när det helt plötsligt är mindre än en månad kvar till avresa så känns det som att tiden har gått så himla fort och att det helt plötsligt är på riktigt. Jag ska få en vecka ledigt och bara sola, äta och dricka gott. Fan vad härligt!
 
Det tråkigaste med denna resa är dock att vi missar Ricky Gervais. Vi hade biljetter till hans show i Göteborg och skulle åka med Ida och Linda.. Jag älskar Ricky Gervais!!! Men detta infaller ju typiskt nog den veckan vi ska åka!! Åhh! Det var mycket ångest inblandat i det beslutet. Men jag har nog hellre en veckas solsemester än en weekend i Göteborg.. Men det va fan på håret.. Förhoppningsvis så kommer han till Sverige fler gånger.
 
Så alla! Håll nu tummarna för kononväder på teneriffa vecka 49!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0