Jag är sur och sur!

Bokstavligt talat! Helvete vad det regnar ute... Tänkte lite smart och tog regnjackan idag men skulle ha behövt  regnbyxor oxå.. Vädret gör mig oxå lite smått deprimerad och det känns som en evighet till nästa tisdag då jag vid den här tiden sitter på ett plan till Teneriffa. Men jag har iallafall något att se fram emot. Skönt att komma ifrån jobbet och få va ledig ett tag.. Känns som jag har jobbat så mycket de senaste veckorna, även om jag inte har jobbat så många timmar varje dag så har det blivit många dagar i rad utan ledighet.
 
Jag borde egentligen inte klaga, jag har det ju bra men ibland har man bara sån dagar och idag är en sån dag.. En skit dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0