nytt

Det har varit dåligt med uppdateringar den senaste tiden och anledningen till det är att det inte har hänt allt för mycket. Har jobbat hela helgen och varit hemma när jag intre har jobbat. Har somnat innan kl 24 varje kväll och det är väldigt ovanligt för att vara mig, jag kanske har varit trött..

Nu blickar jag framåt och längtar redan efter nästa helg, då är jag ledig och får äntligen träffa Malin och lilla Zoe, Linda kommer hem i helgen också så då blir det antagligen lite party =) Wiiii!! Längtar!!



Söndagsfika igår, sjuk gott med glass! 




Dämpade shoppingsuget i lördags eftermiddag genom att köpa två handväskor på 10 minuter..


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka fina väskor!! Second hand eller butik?



Det ska bli himla kul att ses när vi kommer upp!! Det måste ju lätt vara nästan två-tre månader sedan sist.



Puss

2012-03-06 @ 13:22:52
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

De är nya men det blev bara 280kr för båda =)



JA jag längtar jättemycket, man kan ju säga att det har hänt en hel del i ditt liv sen senast vi sågs oxå..

2012-03-06 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0