Make it work

Hej!

Idag är det fredag och jag är ledig..

Sitter framför tvn och är hungrig och funderar på vad jag ska hitta på idag. Klockan är snart 1 så jag får nog snabba på.

Har varit och solat på morgonen för första gången på flera månader så nu känner jag mig lite brun och fräsch iallafall. Det ända som jag har planerat idag är att jag måste gå upp till H&M och prata med dom angående mina jeans som jag köpte i onsdags som är olika långa i benen. Hade det varit ett par vanliga jeans så hade det varit lugnt för då hade jag kunnat fixa det själv men på dessa är det en dragkedja på längst ner så det är lite för krångligt för att jag ska kunna sy upp dom själv. Funderar på om jag ska höra om jag kan få lite rabatt så kan pappa fixa dom. Aja, snygga va dom iallafall..  

I helgen väntar bara en massa jobb..



Dom nya jeansen


Ganska nytt skärp från Mango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0