Hektiska helger

Hej alla 20 som läser min blogg vare dag! Har en bit kvar till att bli Sveriges största bloggare, ha ha! Jovars!!

Idag är det onsdag och imorn börjar min helg, är nämligen ledig tordag-fredag (jobbar dock på den riktiga helgen). Är också helt uppbokad, på fredag är det födelsedagsmiddag hemma hos Sara som äntligen kommit hem från Östersund =) På lördag blir det fest och utgång med Susanna och Ida som är och hälsar på från Sandviken. Kicki undrade om jag ville följa med på rockbaren på Harrys på tordag men nån måtta får det ändå vara. Måste ju umgås lite med min man också =) Har tvingat med honom på Lkpg ha ha med Christoffer Appelqvist (stavar han med K lr Ch?) nästa torsdag. Tycker han är så jävla rolig! På löradgen där ska jag först hem till mamma och pappa på påskmiddag och sen har jag för mig att Susse ska ha födelsedagsfest på kvällen. Helgen efter den antar jag att Buffy ska ha inflyttning/födelsedagsfest.. Helvetes månaden som jag kallar den för,ha ha, (sorry brudar) 3 av mina närmsta vänner fyller år inom loppet av 3 veckor. Det blir många födelsedagspresenter på samma gång och jag har inte världens bästa fantasi..  Men det löser sig säkert till slut =)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0