new

Ny vecka och mer regn.. När ska det bli sommar?

Vi hade egentligen tänkt att flytta in i nya lägenheten till helgen men det ser ut som att badrummet inte hinner att bli klart tills dess. Så då tänkte jag att man kanske kunde ha en liten födelsedagsfest på lördag eftersom jag fyller år nu på onsdag. Men vet att många av mina vänner inte kommer att vara hemma i helgen, så vi får se hur det blir.. Några kanske kan och vill komma =)


Längtar så himla mycket efter att få flytta till den nya lägenheten, längtar speciellt mycket efter diskmaskinen. Så att man slipper diskbergen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer/suspen djdavve

2012-06-11 @ 18:40:42
Postat av: Anonym

Vi kommer:)/ suspen djdavve

2012-06-11 @ 18:54:18
Postat av: Malin

Diskmaskin är underbart... Jag diskar nästan allt i diskmaskinen :)

2012-06-12 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0