svart & guld


Voila, det nya skärpet/bältet.. Finns det någon som egentligen vet skillnaden på dessa två? Vad är vad?

Idag har det blivit en dubbeljobb dag, villket betyder halva på Newhouse och halva på Nilson shoes.. Fick visserligen sluta tidigare så det blev inte riktigt halva. Men det passade bra eftersom vi har tvättid idag=( Örjan skulle lägligt nog på hockeyn så jag får ta hand om det själv, dubbel tumme ner.. Känner mig helt sänkt, trött och huvudvärk. Det kan kanske bero på att jag har frysit konstant hela dagen.. Vill absolut inte bli sjuk igen!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint!!



Jag ser fram emot att flytta hem... så får du banne mig gå en shoppingrunda med mig på stan :)



Vi måste absolut åka till en massa bra second hand-butiker också!!

2012-01-26 @ 14:27:18
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0