svår fredag


Usch ser verkligen inte fram emot imorn. Då är det dags för farfars begravning, jag har nog inte riktigt fattat än att han inte lever längre. Men det kommer nog verkligen slå mig imorn.. Har inte skrivit något om det här på bloggen men han dog veckan mellan jul och nyår. Det är första gången någon nära släkting har gått bort och jag har jättesvårt att hantera detta eller jag har rättare sagt inte hanterat det alls. Jag är så himla dålig på att visa mina känslor, har alltid varit. Jag bara stänger in dom tills det till slut bubblar över och allt kommer på samma gång. Villket antagligen kommer att ske imorn...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tänker på dig <3



Om du behöver gråta så se till att göra det. Sätt på en sorglig film om så behövs och bulla upp med något gott att äta och dricka och mys till det med filt och kudde. Ibland kan man behöva gråta för något annat än den riktiga orsaken och så kanske kanske det känns lite bättre...



Jag tycker det kan hjälpa att gråta lite ibland ;)



puss

2012-01-26 @ 14:25:12
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0