Små problem

Nä ni idag är jag inte riktigt på topp...

Tänkte i detta inlägg bara KLAGA!

Mitt halsont som kom lägligt i förra veckan har nu övergått till samma typ av hosta som jag hade heeela sommaren. Host, slem och ont i huvudet, två tummar upp..

Detta i kombination med att det är för kallt ute för vårjackan och alldeles för varmt för vinterjackan gjorde att promenaden hemifrån (i vinterjackan) till jobbet blev en riktigt svettig historia så nu står jag här och känner mig allmänt äcklig och svettg.

Jag och mitt hår har inte riktigt varit i synk de senaste veckorna, lockarna vill inte riktigt och vädret gör det bara frissigt och konstigt så även denna morgon.

Byxorna sitter tajtare i midjan än vanligt, kan bero på de senaste månaderna utan träning tillsammans med onyttig mat och dryck, japp!

Skjortan jag tog på mig idag glipar över brösten...

Idag jobbar jag 8 timmar utan rast, känner att jag egentligen skulle behöva ligga hemma på soffan hela dagen för att kurera mig.

Det var inte alls roligt att kolla på kontot igår, 3500kr kvar att leva för denna månad och det är 22 dagar kvar till lön. Vart tog pengarna vägen?

Var det allt, ja för nu iallafall!







Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha... Ibland måste man ju bara få klaga. Vilket skit när kläderna och håret bara känns fel. Om det är till någon tröst så ser du alltid bra ut tycker jag!!



Tråkigt att vi inte hann ses när jag var hemma, men jag förstår att du inte orkade. Nästa gång jag kommer upp så kanske vi kan ses?



puss

2012-01-08 @ 20:46:00
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack Malin! =)



Ja jättetråkigt men kände absolut inte för det just då=( Puss på dig!

2012-01-12 @ 12:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0