Nytt år

Då var det ett nytt år.

Första delen av min nyårsafton spenderades på jobbet, woho! Jag slutade kl 14 och då mötte Örjan upp mig utanför jobbet. Han var arg för att han inte kunde hitta nån skjorta till kvällen, vi gick då in på MQ och hittade till och med två skjortor och en tröja. (Jag är bäst). Klockan 17 skulle vi vara hos Sara på fördrink och jag hade inga problem att bestämma mig för jag skulle ha på mig, hittade en gammal klänning i garderoben som jag köpte på Monki för två år sen, som jag aldrig använt. Gött!! Vi hade bokat bord kl 19 på Sangria, måste säga att maten va sådär.. Men trevligt hade vi och mätta blev vi ändå. Sen gick vi hem till oss och körde musik-quiz och snackade skit fram till tolvslaget som firades in nere vid stångån.. Trots vissa bakslag så va kvällen överlag jätte, jätte kul!!!

Gott nytt år!


Martin, Sara, Marie? och Jonas


Örjan och hans nya fina skjorta..


Jag, Susse och Clara


Skäggfarbrorn kanske skryter om sitt vildsvin




Örjans sälimitation






Örjan fick damsug sug...








Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0