Buä..

Usch känner mig sådär, hällde i mig en kopp kaffe fast jag egentligen inte va sugen. Mår lite små illa för tillfället.. buäää!!

Kom nyss hem från jobbet och hamnade framför datorn och surfar runt på olika bloggar för att hitta lite inspiration till kvällens outfit. Vi ska nämligen till O´learys och käka och kolla hockeyn, inget seriöst men man vill ju alltid se bra ut =) Vi får se vad det blir... 

Lyckades färga håret igår och färgen blev jättefin, ganska röd men fin. Det stod på förpackningen att man skulle låta färgen sitta 5 min extra om man vill täcka gråa hår och det kan jag lova att jag ville. Vad är det för fel på mig, bra att jag lyckas bli gråhårig vid 25. Nu kanske jag överdriver men för ett år sen kanske man hittade ett grått hårstrå nån gång ibland, nu är det en massa. Ja det är väl bara att inse att man börjar bli gammal! Fan oxå!

Nä nu är det färdig svamlat för min del, dags att göra sig snygg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tror inte en sekund på att du har gråa hår...

2012-01-24 @ 19:43:27
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag lovar att jag har gråa hår, det kan ju oxå va att jag håller på att förvandlas till blondin..=)

2012-01-25 @ 10:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0