Brist

Ja här råder det ju verkligen brist på inlägg pga av brist av kamera och brist av inspiration... Jag tappade ju bort min mobil för några veckor sedan och har efter det märkt att det är väldigt tråkigt att skriva ett inlägg när man inte kan visa det med en bild oxå. Jag har ju visserligen fortfarande min gamla mobil men det blir inte riktigt lika bra. Men här kommer ändå en mobilbild, varför har jag då tagit denna bild på mig själv? På jobbet? Trött? På en söndag? Ingen aning... Och blev det här inlägget så mycket roligare för att jag la ut en bild? kanske..

Synd att man inte ser mina platåskor som jag fyndade förra året, har nog inte visat dom här på bloggen. Det bästa är nog namnet... Gaga... Härligt att jag fick med plastfickan där bredvid spegeln, en sann fotrograf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du är ju van att hålla lådan..hihi

2012-01-10 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0