Helg

Åh så skönt det har varit med en ledig helg =)

I lördags så körde vi ner endel av Örjans mammas möbler till landet. Hon ska flytta till mindre lägenhet och får inte plats, vi tog även med endel från landet och slängde, bland annat två tunga soffor. Jag har sån satans träningsvärk i "hand musklerna" orkar inte ens skruva av en kork på en flaska... Lyckades även nånstans på vägen slarva bort mitt bankkort så det var bara att spärra och beställa ett nytt. =( Bra Elin!

På eftermiddagen kom Jimmy förbi.. Vi käkade pizza och drack några öl innan vi gick bort för att se hockyn. Det kan ha varit den tråkigaste match jag någonsin sett. Noll spänning och LHC var så långt ifrån att vinna som det bara går.

Efter matchen gick vi till Mörners och sedan vidare till Riva och Harrys. Vi satt mest och snackade skit inne på Riva, men det blev ett litet varv inne på dansgolvet. Till och med Örjan dansade, jag är impad =) Träffade Clara lite snabbt, innan hon gav upp Harrys-kön och gick hem. Vet inte riktigt vad klockan var när vi kom hem, men det blev en riktigt lyckad kväll minus hockeyn såklart.


I söndags vaknade man upp med huvudvärk och allmän värk i hela kroppen efter allt bärande av soffor..Örjan och jag tog en lite promenad i det fina vädret innan vi stupade i soffan och jag sov bort hela eftermiddagen. Men det är väl lite så en söndags ska vara.. =)




.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha... träningsvärk i händerna är inte lätt!



Mysig söndag ni verkar ha haft :)



Klart vi ska boka in en date när vi kommer upp!! Vi får väl höras lite närmare om det! Vi har sagt att vi nog inte kommer åka runt så mycket så vi får passa in det när vi väl är i stan.



puss

2012-02-29 @ 09:43:00
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0