<3

Ja jag vet det var en vecka sen det kom nått nytt på den här bloggen och jag ber om ursäkt. Jag jobbade så mycket förra veckan att jag helt enkelt inte orkade plus att det inte hände speciellt mycket förutom att jag jobbade..


Nu är det ny vecka och nya tag och igår var det alla hjärtans dag.. det rimmade! =) Jag var ledig igår och hade tusen saker att göra. Städa, ringa folksam om försäkringar, tvätta och laga mat och gärna allt samtidigt..  Jag var helt slut framåt eftermiddagen.

Jag är egentligen lite anti med det här med alla hjärtans dag, på nått sätt tycker jag att det är lite larvligt men ändå lite mysigt. Jag bestämde mig iallafall för att gör det lite mysigt igår efter att jag hade stressat ner. Jag lagade en jättejättegod middag.  Förätt, chevrétoast med honung och till huvudrätt, vet inte riktigt vad jag ska kalla det men.. stekt kall skivad kyckling under ett täcke (ha ha) av vitlökscremefraiche toppad med oliver, soltorkade tomater, cocktail tomater, marinerade vitlöksklyftor och ruccola. Serveras med sallad.. Mums mums! Så jävla gott det va...

Efter maten gick vi och kollade på hockey, trevligt att LHC vann för en gångsskull när jag va och tittade... Jag förstår gesten men när man kom in i Cloetta center så stod dom och delade ut rosor eftersom det var alla hjärtans dag. Men vad fan ska jag göra med den? Ska jag sitta och hålla i den 2 och en halv timma, gå hem med den i snöstormen för att när jag kommer hem upptäcka att den har dött. Nä tack, sa jag! Dom kollade på mig som om jag var dum i huvudet.. (jag sa alltså bara nej tack, inte allt det andra, men jag tänkte det)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0