på tiden

Har varit ofrivilligt ledig idag pga att vi ikväll ska till banken och skriva på papprena till nya lägenheten. Snart kommer jag alltså äga min egna lägenhet, tillsammans med Örjan såklart!! Wiiiiii!!!!

Har hunnit med att göra ganska mycket idag. Tog en morgonpromenad, lagade lasange samtidigt som jag kollade på Ricky Gervais show.. Grymt! Sen har det blivit ett par avsnitt av The office samtidigt som jag fixade iordning mig för att gå upp på stan. Kom då på att det kanske var dags att ta nytt kort till körkortet (tappade ju bort mitt i november). Det har varit en sån grej som jag har skjutit upp men nu jävlar. In på Expert ett kort knäpptes som blev helt ok (bättre än det förra) vänta 3 minuter sen klart. Gud vad jobbigt det va.. ha ha ha! 

Sen tog jag en sväng på stan och lite shopping blev det allt..  Kände mig lite smårik eftersom jag hade en massa pengar kvar och eftersom det är lön imorgon. 



Jag kan ha världens mest ovala ansikte.. Jävlar..


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till nya lägenheten :)



Gud vad gott med lasange!! Vi gjorde två stora formar en gång, men lyckades bränna bechamellesåsen så allt smakade bränt... det gick inte ens att döva med flera deciliter ketchup. Sedan dess har vi legat lågt med lasange-görandet. Vi har sagt att vi nog nästa gång får köpa bechamelle-sås på tetra så att allt inte smakar skit ;)



Jag borde också ta nytt kort till körkortet - jag ser ju frireligiös ut på mitt nuvarande körkort...hahaha.



Jag längtar som bara den tills vi flyttar hem - vi kommer innan slutet av maj :)



Då får vi ta en fika i solen tycker jag!! Iofs så kommer vi ses innan. Vi kommer fredagen den 9:e mars och stannar hela helgen och åker hem måndagen den 12:e mars!!



puss

2012-02-26 @ 13:45:42
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag brukar köra med Keldas simply chese. det blir jättegott.. Det tråkiga är dock att en sån bara räcker till ett lager av lasangen men det funkar helt klart ändå..



Ditt körkort ja.. Ha ha! Du ser verkligen inte ut som du gör nu.. Om du blir stannad så måste polisen undra vad som hänt =)



Jag är ledig den helgen ni kommer, ovanligt=) Kanske kan boka in en däte med mig då?

Puss

2012-02-27 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0