Jalapeñons förbannelse



Varför har varenda snabbmatsresturang i hela Sverige dessa jävla jalapeño-burgare?

Jag var på Max i helgen och tänkte äta min absoluta favorit burgare, Tripple cheese. Efter att ha blickat över menyn så inser jag att dom har tagit bort den, frågar då kassörskan om den verkligen inte finns längre och då svarar hon att dom har bytt ut den mot en som heter Spicy cheese istället, med en massa jävla jalapeños på. Kul, ännu en resturang som har ramlat i jalapeños träsket.

Såg reklam på tv häromdagen för McDonalds där dom gör reklam för sin nya burgare, Big hot jalapeño..

Sen har vi Burger King som också har sin Hot texas whopper med en massa jävla jalapeños, dom har väl visserligen så länge jag kan minnas kört med just jalapeños-burgare. Men dom brukar ju även slänga på en massa nachochips på sina... Uhhh!!

Men det måste ju finnas en anledning till detta, efterfrågar folk verkligen burgare med jalapeños på? Dom måste ju sälja bra eftersom dom kommer tillbaka om och om igen.. Jag har iallafall tröttnat på att bara se dom. Kom på nått nytt! Kom på nått eget!

Max ta tillbaka min Tripple cheese!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha... ja vilken konspiration ;)



Jag gillar inte heller jalapenos-burgare, det smakar mest bara starkt. Jag gillar för övrigt stark mat, men inte jalapenosburgarer.



Kunde du inte beställa en utan jalapenos??

2012-02-02 @ 08:38:47
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo egentligen borde jag ha gjort det bara för att... Men det får bli nästan gång.. =)

2012-02-03 @ 10:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0