Bitter


Jag är på dåligt humör idag!!

Jag är lite halvdeppig för att jag jobbar så himla mycket den här veckan plus att jag kände mig lite halv rosslig i halsen när jag vaknade imorse. (Örjan är sjuk, förkyld). Det skulle passa jättebra att bli sjuk nu eftersom min ena chef är bortrest och det finns nästan ingen chans för mig att vara hemma om jag skulle få feber eller liknande. Men det är ju som vanligt..

Sen jobbar jag idag även fast jag skulle vara ledig bara för att jag är så himla snäll. Jag får nog sluta upp med det. Sen tänker jag att va fan jag är ju ung det är ju inga problem så tackar jag ja och så är jag sur hela den dagen..

Nä nu får jag ta och blicka framåt mot söndagen, min lediga dag efter 8 dagars slit..

Bitter jag? Nä va...


Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland behöver man vara ledig faktiskt!!



Sen när jag flyttat hem så får du ta bilen ut till oss och fika när du är ledig!!



puss

2012-02-07 @ 22:14:15
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det kommer jag absolut göra=) När är det ni kommer hem?

2012-02-08 @ 09:25:11
Postat av: Malin

Vi kommer att flytta hem slutet av maj, början av juni. Vi räknar med att vara hemhemma innan juni så det är bara några månader kvar. Dags att börja packa snart samt säga upp el och lägenhet :)

2012-02-18 @ 15:44:03
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0