Fredag-Lördag

Villka roliga dagar det har varit.

I fredags var jag på middag hos Sara och hela gänget va där.. Det bjöds på jätttegod mat, en massa skratt och heta diskussioner. Det blev även en sväng in till stan men en ganska tidig kväll för mig och Örjan eftersom jag skulle jobba på lördagen. Lyckades tyvärr inte knäppa en ända bild även fast jag hade med mig kameran..=( Tråkigt..

I lördagskväll lyckades jag dock knäppa ett par bilder när det blev fest och utgång med Susanna och Ida. Fick träningsvärk i magen efter att ha garvat så mycket. Det är ett riktigt bra betyg!


Efter att ha fixat Idas hår så var det dags för Susannas.
Jag -"Man dricker dåligt när jag ska fixa allas hår, man skulle ha en såndär hatt med ölhållare"
Susanna -"Jag har en sån"
Sagt och gjort..










Superförkylda Ida vilar i väntan på taxin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0