Sjuk

Usch vilken vecka det har varit!

Började känna mig hängig på måndagskvällen, ont i halsen och öm i kroppen. Hjälpte Laila att flytta vilket gjorde mig ännu mer trött, men eftersom jag skulle va ledig på tisdagen så tänkte jag att det inte gjorde något. Jag hade ju ändå hela tisdagen på mig att bara ligga på soffan och kurera mig, trodde jag ja! På tisdagsmorgonen ringer telefonen och det är Pernilla som säger att hon blivit magsjuk, stackarn.. En av extratjejerna har tydligen feber och kan inte jobba. Jahopp då var det bara att klä på sig och bege sig mot jobbet, inte så pigg. Väl på jobbet upptäcker jag att jag glömt mina nycklar. Ringer febrilt till Susanna som redan ska va där så att hon kan komma och öppna, inget svar... varken på hennes mobil, dinsko eller nilsons telefonnr. Ringer i typ 20 minuter innan jag bestämmer mig för att gå hem och hämta nycklarna , halvvägs hem ringer Susanna och undrar vad som händer och jag berättar hela storyn samtidigt som jag skyndar mig tillbaka till jobbet. Fan villken bra start på dagen!  Jobbade ensam från 10-16.40, sen kom äntligen Emma och löste av mig så jag kunde få gå hem. Sov typ hela kvällen..

Jobbade hela dagen igår och börjar 13 idag så jag hade tänkt att sova ut, det funkade sådär. Vaknade vid 7...7!!!! Känner mig fortafarande inget bra och imorn väntar ännu mer jobb.. Jaja det är som vanligt! Hoppas jag blir frisk till helgen och Susse födelsedagsfest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0