Roadtrip

"Jag är ledig idag!" Detta utbrast jag sekunderna efter att jag vaknat imorse. Fan vad skönt! Örjan skulle iväg och spela golf så då passade jag på att ringa mamma och vi åkte runt på lite olika loppisar. Hittade tyvärr inget men ändå ett bra sätt att spendera en lördagsförmiddag på.  Handlade ölkorv till Örjan, dock inte second hand utan i en köttbutik ute på landet!  Sen mötte vi upp Erik och pappa ute vid flygvapenmuseet och traskade runt där i nån timma. Det blev oxå en snabbkoll på Erik och Sofias fina och stora lägenhet, fick även höra på lite nyinspelade låtar =) Jag åkte oxå en jävligt snabb sväng ut till Ikano och Gina Tricot och köpte en jättefin kofta som jag kollat på tidigare en lite handväska fick slinka med oxå...

Nu fläker jag mig i soffan några timmar innan det är dags för bio med Susanna och David och förhoppningsvis nån öl efter det.. =)


Mamma på nostalgiladan


Ölkorv, köpte den mest för att den ena hette "Rakabajsare" tydligen väldigt stark. Det andra var en vitlökshistoria..


Pappa och Erik spanar in motorn


Erik leker krig och missade tydligen "Rör ej"-skylten


Väskan och kofta, 5-minuters shopping

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh väskan var jätte fin oxå:)

2012-04-22 @ 02:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0