påsk recap

Det har varit dåligt med uppdateringar senaste veckan, det har inte hänt för mycket spännande...

Påskledigheten var alltför kort, "bara" ledig lör-sön.

I fredagskväll käkade jag och Sara tacos, kollade på Lets dance och drack en massa vin. Det slank även ned en eller två öl i Örjans snygga ölglas och i min mage..



I lördags blev det påsklunch hemma hos mamma och pappa och sen på kvällen födelsedagsfest hemma hos Susse. Åt bara en massa god mat hela dagen.

På söndagen åkte jag och snygg-Örjan till Bauhaus i norrköpning och tittade på badrumsmöbler och kakel. Jag va ganska så "trött" efter lördagens fest och tillsammans med att hela Bauhaus luktade varmkorv  så blev det inte en så trevlig vistelse.. Men vi kom nog fram till endel bra saker ändå.



Nu ska jag snart dra till gymmet för veckans andra träningspass..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0