slö

Jag hade visst glömt bort villken huvudvärk man får av rödvin...

Lördagskvällen hos Pernilla blev jättelyckad, synd att vi inte träffas utanför jobbet oftare. Det blir alltid så himla roliga kvällar med snack, skratt och dans.. =) Det märktes dock igår att man hade det lite för roligt, jag låg inne i soffan hela dagen och hade ångest över att jag inte va ute i kanonvädret. Helgen har gått alldeles för fort och nu är det 3 veckor till nästa hela lediga helg, suck! Det är låååångt!!


Så händer det nått spännande inom den närmsta framtiden? Har man nått att se fram emot? Nja, har inget skojigt planerat alls=( Vi firar visserligen 5årsdag på fredag det är väl lite trevligt =) Ännu en påminnelse hur gammal man är.. ha ha ha!!


Nä nu måste jag börja fixa iordning mig och gå till jobbet! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0