Busfrö

Nilson group samarbetar med läkare utan gränser genom att låta dom lägga infoblad i våra skor i butiken. På framsidan av bladen är det det skorpion i naturlig storlek. Jag kände mig lite busig på eftermiddagen och klippte ur skorpionen och tejpade fast den på trappan upp till vårat kontor, hoppas på att Securitas-killarna eller Bikbok-tjejerna eller skopukten-brudarna eller dom i klockaffären ska bli lite skrämda! Håller tummarna! Bara ingen slår sig... 





Shit vad hostan har blivit värre, inatt vaknade jag upp av en hostattack.. Peace&Love-style..  Jag vill inte vara sjuk. Det blir ingen träning denna vecka heller alltså =( Det känns som om jag har världens tryck i huvudet och när jag hostar som om jag ska hosta upp inälvorna.. Fy!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0