Ointressant och detaljerad beskrivning av helgen...

Villken härlig helg det har varit!

I fredags hade Örjan och jag 5-årsdag, efter en lång lång arbetsdags satt båda två och gäspade ikapp på Bishop arms.. Jag åt deras supergoda fish´n chips och när vi hade ätit klart så såg det ut som om jag inte ens hade rört maten eftersom man fick så mycket. Väl värt pengarna! Sen gick vi vidare till Mörners där det tyvärr bara blev en öl eftersom Örjan kom på att han skulle upp tidigt och köra bil.. (Jävla golf!) Följde motvilligt med hem men med ett löfte om att vi skulle köra en riktig utekväll på lördagen istället..


Tar egobilder sädär på fredagskvällen innan läggdags..


På lördagsmorgonen vaknade jag alldeles för tidigt, kl 7 av att Örjan sprang omkring för att fixa allt inför golfrundan..  Jag skulle jobba men började inte fören kl12 så jag tyckte att gå upp kl 7 va lite att ta i! Så jag satte på tjocktvn och låg kvar i sängen i några timmar till jag till slut somnade om och vaknade pigg lagom till att slänga i mig frukost och bege mig till jobbet. På jobbet va allt som vanligt, det var kul att jobba en lördag för det va riktigt längesen nu. Det kommer tyvärr att bli tre till nu på raken men ska se om jag kanske kan byta bort nån.. 

Väl hemma igen så tog jag mig ett litet vil för det kändes i huvudet att man hade druckit några öl dagen innan. Tänkte vila upp mig inför kvällen men blev bara ännu mer seg.. Försökte pigga upp mig genom att leka frisör och klippa Örjan det blev faktiskt förvånansvärt bra för att vara första gången, lite stolt då! Pigg blev jag oxå! Vi fastnade dock lite förlängen framför tvn och Mia Skäringer (så bra) innan vi gick upp på stan och Mörners igen. En öl där innan vi gick till Harrys och världens längsta kö =( Väl inne gick vi runt ett tag tog en till öl när Buffy smsa å sa att dom va på Charken så vi gick dit och det blev sista stoppet innan vi begav oss hem några timmar senare. Det blev en riktigt kul kväll och kul att se Veronica Maggio-tjejerna (Buffy å Susse) mer packade än mig för en gångs skull .. =)

På söndagen vaknade man upp seg ännu en gång. Men efter en riktig brakfrukost ordnade det sig, vi lullade omkring hemma ett tag innan vi åkte till City gross och handlade. Även fast vi handlade en massa massa mat så tog vi driven på Max påväg hem. Åt den nya Trippel cheese och den va så jävla god! Står och fantiserar om den nu och lökringar! Mmmm...  Åhhh.... Mmmm...

Hur ska jag sammanfatta denna helg då? Jo det har vart en jävla svullarhelg och jag gillart!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0