tryck

Nu har jag nog ansträngt mig lite för mycket, har världens tryck i huvudet. Förstår mig inte riktigt på den här förkylningen eller vad det nu är. Jag har hosta, men är inte riktigt förkyld jag behöver inte snyta mig stup i kvarten. Jag nyser dock konstant och är lite täppt.. Hmm?! Hoppas det inte blir värre bara.

Vaknade imorse kl8 i panik och kom på att jag hade ju tvättid som började kl7.. helvete! Börjar man inte tvätta inom en timma så får nån annan ta tvättiden. Vart fan är tvättnycklarna?? Ligger inte på det vanliga stället, vart la jag dom sist? Jag har ju en liten dålig vana att om jag ska snabbstäda lite så brukar jag bara slänga undan skiten bara så att det inte syns. Denna gång hade jag lyckats slänga nycklarna i ett glasögonfodral i min väldigt oorganiserade accecoar-låda (hur fan stavas det?) Ren tur att jag hittade dom. Nu har jag tvättat iallafall och ska bara gå ner en sista gång och hämta upp den. Sen har jag städat sovrummet, försökte stuva undan symaskiner, fiskegrejer och kylväskor som jag inte riktigt tycker passar in i ett sovrum. Sen fick jag för mig att damma min skohylla, det är väldigt illa när så fina skor står och blir dammiga. Måste hitta fler tillfällen att använda dom.. Skulle även behövva kolla igenom mina andra skogömmor och se vad man har nu till hösten och vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0