Sol-abstinens





Vaknade av att solen lyste in i sovrummet. Yes tänkte jag SOL!! Balkongen here I come! Jag hann att läsa en halv sida ur "Jag är med bandet" innan molnen kom. Jävla skit! Jag har sån fruktansvärd sol-abstinens att jag håller på att dö! Jag måste få lite riktig sol nu, lite ny solbränna! Jag kan inte fatta att sommaren redan är slut, jag är inte redo än. Jag har absolut inte fått nog! Helvete jag måste åka nånstans soligt och varmt, NU! Det är snart ett år sen jag sprang omkring på andra sidan jorden och jag vill dit igen. Gärna imorn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med helt o hållet och det är därför vi måste boka Sri Lanka. Snart. ;)

2011-09-06 @ 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0