Läxan lärd



Hmm.. Träningen igår gick sådär! Fick dubbelsidigt håll som höll i sig hela passet, ha ha! Kan det bero på att jag två timmar innan åt potatisgratäng, kött å bearnaisesås? Jo mycket möjligt! Smarto! Sist fick jag även världens största blåsa under foten som inte riktigt har läkt än så nu fick jag en ny på samma ställe villket inte va så himla trevligt. Så med håll och känslan av att jag trampade på en nål varje gång jag satte ner foten så tog jag mig ändå igenom passet.. Väldigt ostolt..

Varför tryckte jag i mig en massa onyttig mat så nära inpå ett träningspass kan man ju undra? Jag hade inte ätit något på hela dagen så jag reflekterade inte riktigt över vad det va jag åt utan jag bara åt, utan att bry mig om konsekvenserna. Men nu kanske jag har lärt mig en läxa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0