Fynd..

...såklart, jag gör ju inget annat än å fyndar. En skinnhandväska från myrorna 100kr, lite dyrt för second hand men va fan det är ju riktigt skinn!

Idag har jag och Örjan haft en heldag på stan, det är ju fan att man inte kan hålla i sina pengar. Nej den ska spenderas så fort lönen kommer in på kontot. Jag tycker dock att jag va ganska duktig på att hålla i dom ändå. Det blev väskan, mina personal-skor och ett par fejkskinnshorts i typ samma färg som väskan och just det ett par brallor oxå. Nu sitter jag i soffan med just shortsen och skorna på, måste ju känna in dom lite och ljummar på ett glas vin. Måste nog hitta på nått att äta oxå..

Jobb imorn då, tjoho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0