Förlåt!

Oj vad blogginläggen har lyst med sin frånvaro denna vecka och jag ber om ursäkt..

Det har inte hänt så himla mycket, förutom att jag har jobbat ganska mycket och det är kanske på grund av det som jag har varit ganska dålig på att hitt apå nått å skriva i bloggen.

Idag har jag oxå jobbat och efter tog jag en snabbkaffe med brorsan, David och Sofia. Vi jagade sol men vi hittade ingen så vi satt och frös i skuggan=) Örjan har åkt till Växjö idag för att kolla på hockeyn så man är lite ensam ikväll. Men hoppas på att brorsan och grabbarna kommer förbi och dricker några öl och vill gå upp på stan för det är man ju alltid på....


... och imorn går jag till jobbet igen som vanligt. Sista chansen alla grabbar, 150kr rabatt på alla herrskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0