Design Karlsson

Det blev lite pyssel hemma hos familjen Karlsson idag, jag designade och delvis sydde en vit clutch. Pappa stod för konstruktionen och sydde lite när jag tröttnat... Sprang på stan imorse på jakt efter vitt fejkskinn men hittade inget. Tur att man har en pappa som syr moppesadlar och bilsäten och har ett litet lager av fejkskinn.. Nice! Resultatet blev ganska ok, man får inte titta för nära. En bra start iallafall.. Carry on! När väskan blev klar spårade vi lite!! =)


Nu blir det personalfesl hos chefen!  
















Resultatet!! Lite stolt ä jag allt!


Kommentarer
Postat av: linda mc bajs

SKITSNYGG!! Kan man beställa en i röd kanske??? :)

2011-09-09 @ 11:53:52
Postat av: Elin

Tack!! JA det kanske går för sig, ska se vad jag kan göra! =)

2011-09-12 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0