Bla bla bla-inlägg

God morgon godmorgon!

Jag försov mig imorse.. =( Vet inte om jag låg och väntade på om dom skulle börja borra igen, som en extra väckarklocka men det va ingen som borrade imorse. Enligt Örjan så är det ingen borr heller utan att dom river ut ett kaklat badrum i lägenheten bredvid.. Dom får gärna ta vårat oxå, eftersom dom gjorde ett sånt skitjobb när dom renoverade det för några år sen. Nu luktar det bara äckelfukt där inne. Slår vad om fuktskada igen!

Jag var och tränade igår kväll, bodyattack såklart, så jävla skönt! Fick ingen håll denna gång eller blåsor under fötterna. Det var dock lite jobbigt pga hostan som inte riktigt är borta än. Men over all så gick det ganska bra, lär ha grym träningsvärk ikväll! Jag måste ta tag i detta nu för jag har nog gått upp 2 kg efter semestern.. Ja efter semestern. Fattar inte riktigt hur det har gått till. Kan det bero på alla skitmat och alkohol på helgerna? Skulle tro det... Det känns ju taskigt mot mig själv att gå upp de 5 kilona som jag lyckades gå ner innan sommaren. Problemet är ju bara att det är så jävla gott med mat, MAT, MAT! Jag är ju dessutom så jävla grym på att laga god mat villket oxå känns som ett problem.. ;) Jag får helt enkelt gå oftare till gymmet och kanske börja gå och simma igen. Simma som både är skönt och tråkigt på samma gång, mest tråkigt faktiskt men skönt efteråt när man kan basta eller bubbla lite. Bra idé Elin! Nu kör vi (jag)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0