Helg igen

Då har helgen sprungit förbi igen, det är nästan läskigt vad fort tiden går. Det upptäckte jag speciellt i fredags när Sara färgade och klippte mitt hår och hittade en massa gråa hårstrån! Vad fan!! Rynkor och grått hår nu är döden nära.. och alla säger att jag ser så vuxen ut i min nya frisyr, frågan är om man verkligen vill se vuxen ut? Men dom säger ju iofs "vuxen på ett bra sätt" så det kanske är bra ändå. Sara klippte av en rejäl bit av håret det kändes både skönt och läskigt på samma gång. Skönt att bli av med dom tunna slitna topparna och börja om lite från början och läskigt för jag har ingen aning om hur det kommer att se ut när det är lockigt.. Men det är sånt som märks. Får väl annars gå med uppsatt hår i ett par månader..  =)

I lördags jobbade jag och på eftermiddagen tog jag en fika eller väldigt sen lunch med Sofia och Erik. Det var riktigt mysigt =) Väl hemma fick det bli ett litet vil och sen stressa för att bli klar och sedan åka till Jonas och Marie för födelsedagskalas. Det blev också en sväng in till Harrys och lite dans på det. Vi försökte bland annat lära Örjan det klassiska Arvingarna-steget men det gick väl sådär.. =) Kvällen slutade ganska tråkigt med lite tjafs och hela mig täckt av öl. Men det är ju tur att jag är otroligt dålig på att vara sur och långsynt och att det finns något som heter tvättmaskin. 


Lite bilder från lördagskvällen













Kommentarer
Postat av: Malin W

Tappade du ölen på dig själv eller fick du assistans från annat håll?? ;)



Ska bli kul att få se din nya frisyr när vi ses! Det ser kanon ut på bilderna!



KRAM!!

2011-10-17 @ 21:38:51
Postat av: Elin

Jag fick hjälp med ölduschen...

2011-10-18 @ 11:00:51
Postat av: Malin W

Aj då... hoppas det bara var öl och inte öl + glas.

2011-10-18 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0