updates

Helg har det varit..

I fredags kväll va vi ut med Örjan några av Örjans jobbarkompisar och respektive. Först middag på Gjingis och sen oktober-fest på Cloetta. Det blev dock ingen middag för mig eftersom jag jobbade sent så istället gick jag hem efter jobbet och bytte kläder 40 miljoner gånger innan jag kände mig redan för att träffa dom andra. Det blev en riktigt trevlig och blaskig kväll. Speciellt på tom mage... Fattar dock inte det här med att oktoberfest va slut vid 24, jag trodde seriöst att det va ett skämt. Det känns lite väl tidigt eller? Det va nog visserliugen bra att man kom hem ganska skapligt eftersom jag jobbade på lördagen. Det fjärde på raken, fy fan! Men nästa helg är jag helt ledig, kommer knappt ihåg hur det känns.. =)
 





På lördagseftermiddagen efter jobbet så åkte vi ner till landet.. Örjans mamma syster + man och dotter var redan där. Jag hade väl hoppats på att va själva lite men det blev trevligt ändå. Man kan ju säga såhär att vi gick inte direkt hungriga. All veckans tränning är som bortblåst efter en helg med familjen Laine, en massa mat, fika, godis, vin och chips!! Jag känner mig så himla fet efter den här helgen, nu blir det hårdträning.





Hittade inte mycket kantareller däremot smultron i oktober.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0