the comback

Efter ett par års vägran så har jag nu gett med mig, jag har köpt en polotröja.

Jag kommer ihåg när jag gick i 5an eller 6an när det böjade bli modernt med tajta polotröjer efter att man hade haft slappa complete, champion och fila-tröjor och till det adidadsbyxor gärna sånna med knappar i sidan. Jag kommer ihåg att man kände sig så himla obekväm att gå från slappt till tajt. Man döljde något som man nu visade... BRÖSTEN! Usch jag kommer ihåg att jag tyckte det var hemsk. Ha ha! Villket är sjukt eftersom jag i 18års åldern aldrig kunde gå ut utan världens uringning, då ville man att alla skulle titta! Man stod och bröstade upp sig för att komma före i kön till Platens speciellt jag och Clara...Ha ha! Det funkade ju såklart! Nu har jag bytt uringningen mot klackar istället. Bättre!

Och vad skulle du komma fram till? som Linda brukar fråga när jag ska förklara nåt.

Nja jag vet inte men att jag har köpt en polotröja.

Det va roligare när man var där!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, o vad skulle du komma fram till????? Haha, LOVE IT! saknar dej :(

2011-10-14 @ 23:18:15
Postat av: Clara

Det är ju tur att man bytte ut urringningen mot klackar! Jisses så himla inte ok man gick klädd ibland..hahaha!

2011-10-15 @ 01:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0