Så jävla gött..

..att hälsa på Linda Gött!

Då har man bokat biljett till Oslo i helgen. Åker på fredag och kommer hem på söndag.. När man för en gångsskull är ledig 3 dagar i rad och på en helg dessutom så är det ju bara att passa på! Plus att jag kommer att vara hemlös på lördag då Örjan och grabbarna ska ha golfavslutning och fest.. Ja jag är mer eller mindre utslängd. Då blir det väl svinbra att åka och hälsa på Linda,Kakan och Ida en sväng. Jag har egentligen egentligen inte råd att åka men man har väl världens bästa mamma som lovade att hjälpa till och betala halva biljetten. Tack, tack, tack!


Usch nu blev jag stressad, börjar tänka på packning! Jag hatar att packa!! Blä!




Jag har riktigt aldrig reflekterat över detta förut men jag har nog en ganska stor näsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0