Hej

Fy jag tor jag håller på att bli förkyld igen.. Igår på jobbet så hade jag sån himla huvudvärk och jag har aldrig ont i huvudet och på kvällen så började det att svida i bihålorna och nu på morgonen känner jag mig allmänt tjock i halsen. Detta passar ju perfekt eftersom jag ska jobba 9.30-19 idag.. det kommer bli tufft. Sen känns det jävligt trist eftersom jag lyckades komma igång med träningen förra veckan. Typiskt! =(

Vad har jag haft för mig i helgen då? Jag har jobbat, varit på födelsedagskalas hos mamma och pappa, druckit vin, nästan varit på fest eftersom grannarna spelade svinhög musik fram till halv 2 i lördags, då menar jag högt så att de lika gärna kunde varit i vårat vardagsrum, sen har jag jobbat igen och nu är det måndag igen och jag jobbar igen. Ser vvisserligen fram emot imorn och obnsdag då jag antagligen kommer att vara ledig.

Till helgen ska Örjan åka till kusten och fiska med grabbarna och sova i tält (japp dom är tröga). Så då planerar jag en lite tjejmiddag och utgång... på? Kanske hämnas på grannarna oxå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!



Du glömmer väl inte att jag är hemma i helgen... ;)

Tid för en fika iallafall?!

2011-10-25 @ 19:10:46
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart jag kommer ihåg! Jag har hela lördagen fram till 16 fritt! Tid då? Puss

2011-10-26 @ 11:37:12
Postat av: Elin

Klart jag kommer ihåg! Jag har hela lördagen fram till 16 fritt! Tid då? Puss

2011-10-26 @ 11:37:12
Postat av: Malin

Ja lördagen blir kanon :) Vi kan väl höras om exakt tid lite närmare!!

2011-10-26 @ 16:53:51
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0