guten morgen

Gäsp! Fy seg idag och något mer förkyld. Nu kommer det när man har sett fram emot något i en hel vecka, då passar förkylningen på att bryta ut på exakt den dagen. Perfekt! Idag är jag nämligen ledig, äntligen!! Både Malin och Sara är hemma i helgen så jag ska träffa dem och ta en fika, kanske ta en sväng på stan oxå. Sen ikväll blir det middag/förfest med brudarna för att sedan vingla upp på stan. På tal om vingla, jag är lite rädd för mina nya skor som äntligen kom igår. Dom är sååååå höga att jag är livrädd för att bryta foten eller liknande... Dom är faktiskt tro det eller ej helt ok att gå i (nykter) sen vet jag visserligen inte hur ont man får efter att ha dansat en hel kväll.. Skulle gissa på ganska..=) Det bästa med dem är nog att jag blir typ 1.80 i dom. Jaaaa!!!

Ganska mycket horsko-varning dock! Men det sket man väl i!



Gårdagskvällen spenderades i soffan med Susanna, vi kollade på idol och svullade chips och choklad =) Äntligen åkte den person som jag tycker har varit sämst sen Idol började! Gött!

Kolla Marie vad jag hittade! Australiengodis!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh va gott!!!! :D Vart hittde du det!?!?!

2011-10-29 @ 14:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0