Fest i Oslo

Då va man hemma igen efter en kanonhelg i Oslo. Som vanligt så blev det en massa fest och en massa garv! =)



Jag i min Oslouniform eller Linda morgonrock. Måste påpeka att den bild dock är tagen på kvällen!


Snygga Karin..


Snygga Linda.. Man vill gärna inte hamna på bild tillsammans med dom här två skönheterna som alltid blir bra på kort. Medans en annan blir bra på ett av hundra.


Färgen på min mun är en blandninga av mitt läppstift och rödvin.. Så jävla snyggt!


På lördagsmorgonen hade vi det kul med ostbågar (de godaste i hela världen by the way)


Sen blev det en sväng på stan, jag lyckades inte handla någonting! Yes!

Handlade dock en klänning och en kavaj när Linda och jag tog en sväng på fredagseftermiddagen...


Karin och Malin (den ända norskan jag träffade och pratade med förutom Arne då.. Fast han är ju norrman=) )


Jag och Linda på förfest.. Bara en massa svenskar och en norska!


Någon pub där de hade en massa spel, flipperspel, något curlingliknande på bord och pacman!



Pacman



Peace out!



Nu har jag lite brådis måste fixa iordning mig och dra till jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0