F***dag!

Hej påre!

Sitter nu och chillar med ett glas vin till hockeyn och med en fredagsmiddag på en torsdag i magen... Fint! Har packat lite till Oslo-helgen men är inte riktigt klar än. Det får bli som det blir.. Kan det vara det tredje glaset vin som gjort mig så avslappnad gentemot min packningssituation som jag annars brukar var så hispig inför?! Blev det verkligen en bra mening? Japp det är vinet! =)

Annars så har det här varit en riktigt jävla skit dag, hörlurstrubbel hos 3, åt inte lunch förens kl 17, hade en kvarts rast idag och på den tiden skulle jag hinna hem och hämta kvitto på min jävla mobil för att hörlurarna glappar, sen visar det sig att garantin antagligen redan gått ut lämnar in dem ändå så att dom kan laga (ett par jävla hörlurar!!!!!!). Springa till mcdonalds  för en snabblunch i form av två cheese eftersom att det inte fanns en ända jävla korvgubbe på hela stan. Men upptäcker att det är alldeles för lång kö på donken så jag traskar över till Teddys för att köpa en macka men dom tar ju inte kort. Med gråten i halsen och spaghetti-ben (pga matbrist) går jag över torget till Espressohouse för där tar dom ju iallafall kort. Yes en mackjävel kostar 60 spänn, fan vad värt!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fittdag!

Det är ju tur att gulliga Susanna muntrar upp mig lite och nu efter en god middag och några glas vin mår jag mycket bättre. Nu vänter tre dagar skoj i grannlandet! Det är faktiskt så att jag längtar till kl 5 imornbitti så att jag får gå upp och gå till tåget och till slut hamna i Oslo.. Fan vad kul det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0