Bla bla igen

Fy vad jag har sovit dåligt de två senaste nätterna.. Legat och vridit mig i flera timmar =( Igår somnade jag visserligen framför tvn, 2 perioder hockey och halva 99 saker att göra innan man dör.. Villket måste va typ en och en halv timma. Inte bra! När jag väl gick och la mig så somnade jag nog inte förens halv 3 eller nått. Sen ligger jag ju och tänker på en massa saker. Ligger och klurar ut olika outfits att ta med till Oslo för att kunna packa så lite som möjligt, det är lite utav ett pussel och jag har fortfarande inte kommit fram till nått. Det blir en panikpackning i sista minuten där det säkert åker med en massa grejer som jag absolut inte kommer att ha användning för! Japp sån är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0