Bil

Hej! Ville be lite om ursäkt.. Glömde visst bort allt vad blogg och facebook heter igår. Villket va lite skönt faktiskt. Sen kan jag ju inte påstå att nått spännande har hänt på ett tag, så jag har inte riktigt något att skriva om. Eller jo föresten, vi har köpt bil! Örjan sålde ju sin stora Volvo eftersom den blev för dyr, så nu blev det en liten men rymlig Toyota Corolla istället som jag kommer vara delägare i =) Nu kanske man kan utnyttja bilen lite oftare oxå plus att Örjan har lärt sig att man faktiskt kan cykla till jobbet...

Åhh.. Hittade dock min drömbil hos bilhandlaren en STOR STOR vit Audi. En sån som man måste kliva på ett litet trappsteg för att komma upp i. Den kostade bara en halv miljon, så jag får vänta med att köpa den till jag blir rik och berömd. ;)



Har börjat kolla på The Office igen (det engelska) grymt skön kommentar från Gareth när han pratar med en tjej på en nattklubb:

"Condoms comes in all different flavours now, don´t they? Strawberry, curry, do you like curry?"


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag gillar också vita bilar, himla fint. Då vet ju du vad du sparar till då? ;)



Duktigt att Örjan att cykla till jobbet och vilken fantastisk gratismotion han får!! Det känns ju lite döfött om du skulle cykla till jobbet... hahaha.



pöss

2011-10-21 @ 08:47:02
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon:D

2011-10-21 @ 09:54:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja jag skulle behöva lite gratismotion...

2011-10-21 @ 16:51:53
Postat av: Malin

Gratismotion är ju det bästa! Som när vi gör utflykter med barnen eller är rastvakt och går fram och tillbaka på skolgården. Ibland är det ju inte bra att bo för nära jobbet, jag går till jobbet på ca 2 min.



Ni får helt enkelt flytta längre ifrån ditt jobb ;) Är inte du ganska flitig med att gå på pass? Det är iaf något jag saknar här nere....

2011-10-21 @ 17:31:18
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0