gött med helg

I fredagskväll så bedrevs det frisörsalong hos Susse villket blev en riktigt glad överraskning för mig som inte hade en aning om detta och fick mitt hår nyfärgat.. Gött! Örjan stannade hemma och tvättade, härlig fördelning tycker jag..



I lördags jobbade jag, det var ganska lugnt med folk tyvärr.. När jag kom hem tog jag ett bad, men otåliga jag lyckade bara ligga i i högst en kvart. Men skönt va det ändå. Sen blev det att fixa iordning sig och Örjan och jag gick till All star för att kolla på hockeyn. Vi åt en all star plate som va helt ok om man bara vill sitta småäta en hel match. Innan vi skulle gå så lyckades jag tigga till mig 6 fribiljetter till nattklubben ifall vi blev sugna på det. Vi gick en sväng till Mörners ocg tog en öl. Träffade Clara som berättade om sin pinsamma vurpa mitt innen på Mörners, lider med henne. En snabb öl blev det innan vi gick vidare till Horse & Hound, sjysst ställe måste jag säga och stort. Där träffade vi två astrevliga damer sm vi satt och snackade med ett tag innan vi gick tillbaka till All star och dansade. Örjan blev avis på en kille i banandräkt och önskade att han oxå hade en sån. Måste säga att all star kan jag tänka mig att gå till fler gånger..  




På söndagen vaknade vi upp av larmet på min mobil som jag hade lämnat kvar i väskan i hallen.. Hatar när detta händer för man har ingen aning om vad det är som låter. Snurrig i huvudet tog jag en dusch och för att få bort den äckliga smacken av öl i munnen så tryckte jag i mig tre clementiner.. Efter en välbehövd frukost så åkte jag och Örjan ut till Ikano och trängdes med alla andra.. Trevligt att göra nått annat än att bara ligga på soffan när man är bakis. Vi handlade stekpannor och mysbyxor, härlig kombo! =)


Shit nu börjar jag bli stressad, måste fixa iordning mig och sticka till jobbet snart!

Ses..

Kommentarer
Postat av: Malin

Alla behöver en banandräkt...eller så kan du ju säga till din käre man att satsa på en gul OnePiece ;)



Det låter hur mysigt som helst att se på hockey och äta god plockmat, det utbudet finns ju tyvärr inte här nere.



Ha en bra vecka på jobbet!! puss

2011-11-07 @ 20:46:06
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0