bored




Nä nu börjar jag bli uttråkad! Veckodagarna rullar på och likadana är dom allihopa. Det som känns lite skönt idag är att de två värsta och tråkigaste dagarna på veckan är över och nu börjar helgen närma sig igen. Detta hjälper visserligen inte mig eftersom jag jobbar både lördag och söndag men det är ju ändå helg! Pengarna på kontot är i princip slut så det får nog bli en "stanna hemma-helg" villket både är skönt och tråkigt på samma gång. Idol kommer ju till stan så egentligen så borde man gå och kolla på det på fredag men som sagt pengar... plus att jag har beställt en riktigt blodig köttbit med beasås och en massa rödvin av fredagskocken där hemma, det längtar jag efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0