in i dimman..

Då kom fredagen igen.. Jag gick en sväng på stan med Sara och lunchade som vanligt på Ming sen började jag jobba och hittade dessa på Din skos halva rea-priset rea, 50 kr, man tackar! Efter jobbet hämtade Örjan upp mig och vi åkte in i dimman och ner till landet. Vi åt världens godaste fredagskvällsmat, räkor, kräftor, aoli, vitlöksbröd, brieost och VIN!! Så himla gött!

På lördagen var det dags att kratta ihop alla miljontals löv ute i trädgården, snacka om att man får träningsvärk av detta. Det tog sin lilla tid kan jag ju säga, när mörkret kom packade vi ihop oss och åkte hem. Jag hade ju ett födelsedagskalas att infinna mig på, så det var bara att hoppa in i duschen fixa iordning sig och sen bege mig ut i dimman igen (dock en annan dimma) Födelsedagsbarnet Clara bjöd på en massa god plockmat och skratt innan vi gick in till stan och dansade och sprang omkring på Harrys en sväng. Det blev dock en ganska tidig kväll för mig, tror att jag hade en skaplig vätskebrist eftersom jag gick runt på Harrys med kramp i benen hela kvällen. Just det, gjorde även en "Clara" alltså ramlade, så jävla pinsamt!! och ont fick jag oxå...

På söndagen låg vi mest på soffan, tog en lite sväng upp på stan och Örjan köpte whiskeyglas och handlade ingredienser till kvällsmaten, hemmagjord pizza som blev så jävla god!

Det var den helgen det!! 


50-kronorsskorna, fina?



Fredagkväll på jobbet, hade så mycket att göra.. Inte! Härlig grön spegel eller hur, ren var den oxå. Jo har på mig den vita tröjan som jag köpte för halva priset på Bik Bok.


Fredagskvällsmaten, mmmm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0