roses

Örjan köpte blommor häromdagen.. Fina va?





Herregud vad fort den här veckan har gått, snart är helgen här igen. Är faktiskt ganska uppbokad för en gångsskull. Vi ska åka till landet och vara ute i friska luften, kratta lite löv sen på lördagkväll så är jag bjuden på födelsedagskalas hos Clara. Är lite stressad över att försöka hitta en födelsedagspresent men det löser sig säkert. Nu är det dags att göra sig vacker och dra till jobbet.. Vi har nu 150kr rabatt på alla herrskor på Nilson shoes! Bäst att passa på nu grabbar!!!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Vilken romantisk och omtänksam man du har!! :)



Kram

2011-11-11 @ 08:41:10
URL: http://mmorran.blogg.se/
Postat av: Elin

Han har sina stunder.. =) Nån gång om året! Hmm..

2011-11-11 @ 10:09:21
Postat av: Claes-Göran Olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

——————————————————————————————————————————–

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så snälla snälla snälla…



skänk en valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8



Efter att du skänkt pengar så besök min blogg CLASSES LILLA BLOGG på wordpress så förstår du varför

2011-11-11 @ 12:29:22
URL: http://www.classeslillablogg.wordpress.com
Postat av: Josäfin :>

åh vad fina :D

2011-11-12 @ 16:52:04
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kolla in denna tjej blogg

vi hjälper dig med allt!

Från skönhet till kärlek!



Nu kan du bli intervjuad på bloggen

läs mer på www.pownis.blogg.se

2011-11-12 @ 21:57:01
Postat av: alexandra ekstrand

åh, kanske ska åka och handla lite skor till herrn min nu då! ;)

PUSS

2011-11-14 @ 17:16:04
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0