rock

Förra veckan så var mamma och jag på stadsmissionen och kikade.. Jag hittade en jättefin rock som satt som en smäck och precis en sån jag har letat efter men inte haft råd att köpa eftersom att de kostar runt 2000kr minst om man vill ha en i ull. Men mitt fynd kostade bara 100 kr, i ull och cashmere... Yes, yes, yes! Den är i jättefint skick bara lite sliten längst ut på armen...

Fan vad jag vill ha en sjysst kamera så att man kan ta lite ordentliga bilder! Kappan ser lite grådassig ut och det är kamerans jävla fel!




Kommentarer
Postat av: Malin

Superfin kappa!!



Jag hittar hur mycket fina kläder som helst nu, med markerad midja såklart... känns rätt trist att inte kunna köpa något. Jag kan ju iofs köpa, men man vill ju att kläderna ska sitta bra och det finns det ju ingen garanti för sedan...



Ville bara meddela att det är lite synd om mig just nu ;) och att jag blir avis på allt fint du hittar och köper!! puss

2011-11-25 @ 10:04:40
URL: http://mmorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0